Door gebruik te maken van onze SolidSupport dienst bent u verzekerd van professionele hulp, in geval van hard- of softwarestoringen in uw apparatuur.

Afhankelijk van het door u gekozen serviceniveau, bent u, tijdens kantooruren of 24×7, verzekerd van hulp bij problemen. De SolidBE Servicedesk wordt bemand door ervaren, gedreven ICT-engineers die kunnen helpen bij al uw vraagstukken of problemen.

Volledige ontzorging

U krijgt de beschikking over uw eigen digitale omgeving om tickets aan te maken en inzicht te krijgen in de status van uw tickets. Wij analyseren en verhelpen meldingen en leggen dit vast in ons registratiesysteem. Zo weet u precies wat er speelt.

Bij problemen aan apparatuur komen wij langs. Doordat wij zelf een spare voorraad aanhouden van apparatuur in contract, hoeft u nooit te wachten op reserve onderdelen van de fabrikant. Op deze manier worden calamiteiten vliegensvlug verholpen.

Wij zorgen ook voor software upgrades, registreren uw apparatuur en beheren de supportcontracten met leveranciers.

NOC (Network Operations Center)

Via het SolidBE Network Operations Center (NOC) waarborgen we de continuïteit van uw netwerk en alle onderdelen ervan. We nemen het beheer van uw omgeving over, tegen een vaste prijs per maand.

Het SolidNOC voorziet in continue monitoring van alle netwerk- en securitycomponenten, én zorgt voor proactieve dienstverlening, waardoor u zich kunt focussen op uw kerntaken. In ons NOC monitoren we alle componenten en protocollen die deel uitmaken van uw netwerk, en grijpen we in zodra we onverwacht gedrag opmerken.

Zo verzekeren wij u van een efficiënte werking van elk onderdeel dat met het netwerk verbonden is.